Handballowe zeszyty - apsek
Puchar Polski (K)
A A A
PP: kłótnia o zapachy - "te prezenty to...", "nieprawdziwe informacje"
16.05.2018 14:46 Źródło: inf. własna/Kurier Lubelski/ZPRP
komentarzy 4

Choć finał Pucharu Polski kilka dni za nami, to w sieci nie milkną jego echa. Wszystko z powodu nagród, jakie w pierwszej kolejności dostały uczestniczki finałowego meczu w Kaliszu. Były oczywiście Puchar Polski i medale, ale zawodniczki spodziewały się - i słusznie - wzorem lat poprzednich finansowych gratyfikacji. O sprawie napisał Kurier Lubelski, ale Związek Piłki Ręcznej w Polsce ma wtej spraie inne zdanie...
 

O sprawie nagród za Puchar Polski napisał Kurier Lubelski (Fot. Kurier Lubelski / screen)
Podyskutuj z Handball.pl na Facebooku - zapraszamy!

 

"Odświeżacze do auta o zapachu np. cytryny, czy spray pachnący wanilią - takie prezenty, oprócz medali, otrzymały finalistki Pucharu Polski w piłce ręcznej kobiet. W sobotę zmierzyły się w nim zawodniczki MKS Perła Lublin i SPR Pogoni Szczecin. Zwyciężyły te pierwsze. Jak wynika z informacji Kuriera Lubelskiego były to jedyne nagrody za triumf "- pisze lubelska gazeta.

- Te prezenty to kpina! Organizatorzy powinni się za to wstydzić. Lepiej, żeby nie dawali nic niż takie coś - komentuje krótko i dosadnie jedna z zawodniczek grających w finale w rozmowie z Kurierem Lubelskim.

Cała sprawa wizerunkowo uderza ponownie w ZPRP, który jest organizatorem rozgrywek. Związek jednak się broni i całą sprawę widzi zupełnie inaczej.

 

- Wbrew temu, co napisał „Kurier Lubelski” - nie były, nie są i nie będą to jedyne nagrody przyznane za zwycięstwo w PGNiG Pucharze Polski. Zawodniczki MKS Perły Lublin otrzymały pamiątkowe medale i statuetki. Klub otrzyma nagrodę finansową - napisał w oświadczeniu rzecznik ZPRP.

- Stwierdzenie, że upominki reklamowe to jedyne nagrody jest nieprawdziwe. Ta informacja nie została u nas zweryfikowana przed publikacją. Szeroko powieliły ją inne media – w tym społecznościowe. Błąd i poszukiwanie sensacji spowodował nieuzasadniony atak na ZPRP. Nieelegancko potraktowany został nasz Sponsor i Partner, który miał pełne prawo do przekazania swoich materiałów reklamowych, nie zawierających treści kompromitujących - dodał Jan Korczak-Mleczko z handballowej centrali.

Niestety ZPRP nieco się znów marketingowo zdrzemnął. Kluczowym słowem w oświadczeniu jest wyraz "otrzyma". W ubiegłych latach zespoły grające w Final Four Pucharu Polski dostawały zaraz po meczach wielkie symboliczne czeki podpisane przez prezesa związku Andrzeja Kraśnickiego. Teraz tego niestety zabrakło i wizerunkowo stracił na tym przede wszystkim sponsor, który z pewnością włożył pieniądze do kasy ZPRP za możliwość zaistnienia w czasie zawodów. W związku z całą sprawą rzeczywiście firma dostała rykoszetem, choć w tej sprawie absolutnie nie zawaliła. Ma prawo rozdawać swoje gadżety i to zrobiła. Tak robili inni sponsorzy na imprezach piłki ręcznej.


Na 100-lecie piłki ręcznej taka marketingowa wpadka nie powinna była się zdarzyć. Tym bardziej, że w sezonie 2014/2015 lubelski zespół otrzymał dyplom za zdobycie MP wypisany na kolanie!

Koszulka box 4 300 nad newsletter
oceń + 4 (6 głosów)
 
podziel się artykułem
4
no comments
milenaK. | *.pl | 16.05.2018 16:01
jeśli w finale PP dzieją się takie rzeczy to co jest niżej. Działacze ogrzewają się w blasku dziewczyn, które harują na treningach i walczą o najwyższe laury. Tak się je szanuje... Dostały reklamówki na podium drugich pod względem ważności zawodów w żeńskim szczypiorniaku. To się w głowie nie mieści... słabe to na maxa...
Dziennikarze sportowi roku
Racojonalny | *.pl | 16.05.2018 19:15
Dziennikarze Kuriera powinni otrzymać tytuł dziennikarzy roku. Wczoraj napisali, że zawodniczki dostały tylko zapachy. Dziś rano, że pieniądze. Ich pseudowynurzenia uderzają w zawodniczki. Zrobiono z nich hrabianki gardzące reklamówką sponsora.
Dziękuję
Dziękuję | *.pl | 16.05.2018 19:36
Jak ktoś coś daje to się mówi dziękuję. A nie oburza w mediach. No chyba, że dziennikarz prowadzący wprowadził anonimowo wypowiadającą się zawodniczkę w błąd.
Kto się zdrzemnął?
Kokosowy zapach | *.pl | 17.05.2018 10:24
Jeśli wchodzimy w kwestie marketingu marki Dr Marcus to reklamę otrzymał lepszą niż się pewnie spodziewał. Dziś jak wejdę na staję benzynową po zapach to zapewne zapytam o Dr Marcusa. Jeśli sponsor jest zadowolony, zapachy nie są jedyna nagroda a kasa jest to o co ta wielka sprawa? Burza w szklance wody.
Box_Erima_Nowa_Po wynikami
Która pozycja na boisku piłki ręcznej najbardziej Ci odpowiada?
Zapisz się, a będziesz otrzymywać newsy prosto
na Twoją skrzynkę e-mailową!
Wpisz swój e-mail
handball.pl © 2009 - 2010 | Created by MadKittens