Handballowe zeszyty - apsek
AMH 1
Bundesliga (M)
A A A
Handball obecny na DMS 2014 - gościem specjalnym Frank Bohmann
04.03.2014 20:58 Źródło: inf. własna
komentarzy 0

Już 6 i 7 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej – Dni Marketingu Sportowego. Po raz dwunasty grono ekspertów z kraju oraz zagranicy podejmie dyskusję nad rozwojem biznesu sportowego w Polsce.
 

Frank Bohmann będzie gościem Dni Marketingu Sportowego (Fot. HBL)
Podziel się tą informacją na Facebooku - już teraz!

 

Podczas kolejnej edycji Dni Marketingu Sportowego cenieni na świecie prelegenci przedstawią najważniejsze zagadnienia intrygujące globalne i lokalne środowiska sportowe.


Jednym z nich jest Frank Bohmann, dyrektor zarządzający DKB Handball Bundesligi. Gość specjalny przybliży problem rywalizacji o kibica w najwyższej klasie rozgrywek ligowych w piłce ręcznej mężczyzn w Niemczech. Bohmann podkreśla, że droga do sukcesu nie prowadzi przez rywalizację, ale przez współpracę różnych dyscyplin.
 

- Z zewnątrz relacje między różnymi dyscyplinami sportowymi mogą wyglądać na napięte, ale w rzeczywistości bardzo się wspieramy - mówi Bohmann.


Piłka ręczna ma jednak przewagę, bo w Niemczech aż milion osób trenuje tę dyscyplinę. Dzięki temu łatwiej dotrzeć do grupy odbiorców, która jest w naturalny sposób emocjonalnie związana z tą dyscypliną.


Zarządzanie relacjami z klientem w sporcie będzie tematem prezentacji gości z Wysp - Matta Rogana oraz Andy’ego Burgessa. Konsumenci w świecie mediów cyfrowych odegrają główną rolę podczas wykładu Thimona de Jong – holenderskiego eksperta, który główny nacisk swoich zainteresowań kładzie na zachowania ludzkie.

 

Lesa Ukman  – ekspertka, która pracowała w Biurze Burmistrza Chicago tworząc strategie marketingowe dla miasta  –  opowie o czterech kluczowych aspektach sponsoringu, a Bettina Kuperman, międzynarodowa ekspertka, która doradzała m.in. Polsce i Ukrainie w sprawie EURO 2012 opowie o budowaniu przewagi konkurencyjnej miast i regionów.


Wśród znakomitych gości nie zabraknie również Benedikta Scholza, który korzystając z doświadczenia zdobytego w Borussi Dortmund, opowie o skutecznym zarządzaniu klubem sportowym. Dzięki tym i innym prezentacjom, uczestnicy dowiedzą  jak kształtują się globalne trendy i jakie działania należy przedsięwziąć, aby osiągnąć sukces.
 

- Co roku staramy się rozwijać Dni Marketingu Sportowego i wprowadzać rozwiązania, które pozwolą na lepszą wymianę opinii i doświadczeń pomiędzy zagranicznymi prelegentami, a uczestnikami wydarzenia. Zależy nam, aby osoby biorące udział w konferencji zdobyli wiedzę oraz poznały praktyczne rozwiązania, które skutecznie wdrożą we własnych organizacjach, dlatego tegoroczna formuła konferencji zakłada większą liczbę paneli dyskusyjnych Live Pitch – powiedział Marcin Wenzel, organizator XII Dni Marketingu Sportowego.


W ramach Live Pitch trzy wybrane organizacje sportowe poszukujące partnerów biznesowych staną naprzeciwko panelu ekspertów, by przekonać ich do swojej propozycji sponsorskiej. To wyjątkowa okazja dla klubów, związków sportowych i sportowców, by poznać kryteria oceny ofert sponsoringowych i lepiej przygotować się do sprzedaży swoich usług. Jednym z prelegentów, który stanie w sportowe szranki będzie prezes klubu piłkki ręcznej SPR Wisła Płock SA Robert Raczkowski.


Konferencji towarzyszy również X Gala Sportu i Biznesu, podczas której poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego. Wyróżnienia te promują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.


Szczegółowe informacje dotyczące Dni Marketingu Sportowego na stronie dms.sportwin.pl

 

Koszulka box 2 300 nad newsletter
oceń 0 (0 głosów)
 
podziel się artykułem
0
Tkaczyk - aurtobiografia
Box_Erima_Nowa_Po wynikami
Zapisz się, a będziesz otrzymywać newsy prosto
na Twoją skrzynkę e-mailową!
Wpisz swój e-mail
handball.pl © 2009 - 2010 | Created by MadKittens