PP: kłótnia o zapachy - "te prezenty to...", "nieprawdziwe informacje"
16.05.2018 14:46 Źródło: inf. własna/Kurier Lubelski/ZPRP
komentarzy 4
Choć finał Pucharu Polski kilka dni za nami, to w sieci nie milkną jego echa. Wszystko z powodu nagród, jakie w pierwszej kolejności dostały uczestniczki finałowego meczu w Kaliszu. Były oczywiście Puchar Polski i medale, ale zawodniczki spodziewały się - i słusznie - wzorem lat poprzednich finansowych gratyfikacji. O sprawie napisał Kurier Lubelski, ale Związek Piłki Ręcznej w Polsce ma wtej spraie inne zdanie...
![]()
"Odświeżacze do auta o zapachu np. cytryny, czy spray pachnący wanilią - takie prezenty, oprócz medali, otrzymały finalistki Pucharu Polski w piłce ręcznej kobiet. W sobotę zmierzyły się w nim zawodniczki MKS Perła Lublin i SPR Pogoni Szczecin. Zwyciężyły te pierwsze. Jak wynika z informacji Kuriera Lubelskiego były to jedyne nagrody za triumf "- pisze lubelska gazeta.
- Wbrew temu, co napisał „Kurier Lubelski” - nie były, nie są i nie będą to jedyne nagrody przyznane za zwycięstwo w PGNiG Pucharze Polski. Zawodniczki MKS Perły Lublin otrzymały pamiątkowe medale i statuetki. Klub otrzyma nagrodę finansową - napisał w oświadczeniu rzecznik ZPRP.
oceń
![]() ![]() ![]() no comments
milenaK. | *.pl | 16.05.2018 16:01
jeśli w finale PP dzieją się takie rzeczy to co jest niżej. Działacze ogrzewają się w blasku dziewczyn, które harują na treningach i walczą o najwyższe laury. Tak się je szanuje... Dostały reklamówki na podium drugich pod względem ważności zawodów w żeńskim szczypiorniaku. To się w głowie nie mieści... słabe to na maxa...
Dziennikarze sportowi roku
Racojonalny | *.pl | 16.05.2018 19:15
Dziennikarze Kuriera powinni otrzymać tytuł dziennikarzy roku. Wczoraj napisali, że zawodniczki dostały tylko zapachy. Dziś rano, że pieniądze. Ich pseudowynurzenia uderzają w zawodniczki. Zrobiono z nich hrabianki gardzące reklamówką sponsora.
Dziękuję
Dziękuję | *.pl | 16.05.2018 19:36
Jak ktoś coś daje to się mówi dziękuję. A nie oburza w mediach. No chyba, że dziennikarz prowadzący wprowadził anonimowo wypowiadającą się zawodniczkę w błąd.
Kto się zdrzemnął?
Kokosowy zapach | *.pl | 17.05.2018 10:24
Jeśli wchodzimy w kwestie marketingu marki Dr Marcus to reklamę otrzymał lepszą niż się pewnie spodziewał. Dziś jak wejdę na staję benzynową po zapach to zapewne zapytam o Dr Marcusa.
Jeśli sponsor jest zadowolony, zapachy nie są jedyna nagroda a kasa jest to o co ta wielka sprawa?
Burza w szklance wody.
![]() Zapisz się, a będziesz otrzymywać newsy prosto
na Twoją skrzynkę e-mailową! Wpisz swój e-mail
|